fredag 4 februari 2011

Danslärare bokad.

Då kan vi stryka ytterligare en punkt på listan. Danskurs! Ja vi har inte lärt oss dansa än, men vi har bokat in en lärare :) Världens bästa dessutom - min kära mor 
Vi har diskuterat det där med dans ganska mycket och både jag och min blivande man tycker att det är alldeles för mycket pengar att lägga på en danskurs för att dansa en dans. Det där med dans hör inte till S största intressen och hans intentioner är att kunna dansa vår första dans som gifta. Punkt slut. Så danskurs, nej tack. Men min mamma är duktig på att dansa och är inte rädd för att "ta i med hårdhandskarna" så nu får hon lära oss. Jag var osäker på om hon skulle vilja ta på sig uppdraget, men när jag frågade henne igår om hon kunde tänka sig att lära S grunderna i foxtrot (har valt det istället för vals) så svarade hon direkt "Javisst! Jag kan lära dig också." Så nu ska vi ha danskurs hemma i vardagsrummet :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Får vi vara med? jag vill med kunna dansa på ert bröllop :-) // Jenny

Fru Suokas sa...

Haha du får väl fjäska lite för din svärmor så ska det väl inte vara några problem ;-)