måndag 7 mars 2011

Senaste tillskottet i min brud-look är en vacker brudkrona/tiara. Har funderat lite grann på att köpa en, men inte kommit fram till vilken sort jag vill ha och dessutom tyckt att det är lite dyrt. Det löste sig så pass fint att när jag träffade min faster i fredags så berättade hon att det fanns en brudkrona i släkten som både min farmor och farmors mor burit på sina bröllop! Hur mysigt är inte det? Den behöver snyggas till lite då den legat i sin låda i många många år, men jag tror det kan bli fint :)



Bara 2 månader kvar nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fin!! och kan den bli mer perfekt till ett skogs-bröllop? =)

Kram Sanna

Madelene von Walden sa...

Vilken fin :D Roligt att den har gått i släkten också! Min tiara kommer att köpas ny :D Men hade vart roligt om de hade funnits en i min släkt också ;D