måndag 27 september 2010

Jag vet inte hur det kommer sig, men varje gång jag pratar bröllop så anmäler sig någon att hjälpa till med diverse saker. Jag har sedan tidigare övertalat en väninna att hon ska sjunga på bröllopet och en annan har jag bestämt att hon ska fixa lite blomsterarrangemang (lite på skoj, men vill hon så får hon). När jag var på fest i lördags träffade jag dessa två plus två andra tjejer som jag känner lite sen innan. Innan kvällen var över så hade den ena gjort klart för mig att hon är världsbäst på att göra bröllopstårtor och den andra att hon brukade extra-knäcka som serveringshjälp vid olika tillställningar - två tjänster som fortfarande är "till salu" i vår bröllopsplanering. Men än vill jag inte spika för mycket, dock väldigt kul att så många erbjuder sig att hjälpa oss och verkligen ser ut och tycka att det hade varit roligt att bidra till vår stora dag :)

Inga kommentarer: