fredag 8 oktober 2010

Då har den 7 oktober kommit och gått vilket betyder att det nu är mindre än 7 månader kvar till bröllopet! Snacka om att tiden går fort! Det har inte varit särskilt mycket planering den senaste månaden. Förutom att vår hemsida med informationer till gästerna börjar ta form så står det mesta stilla. Det vi borde ta tag i är nog att boka vigselförrättare. Tråkigt bara att de enda man har att välja på i Båstad kommun är fyra tradiga politiker!

Har fortsatt att leta lite smått efter ring, men vet inte alls vad jag vill ha. Häromdagen trillade jag över den här, lite ovanligare, och blev ganska kär. 

 
Synd bara att jag hittade den på en amerikansk sida, blir svårt att titta på den i en svensk butik då eftersom jag inte har en aning om ifall den finns någonstans där ute ;)
En annan ring som jag hittade nu imorse är den här:


Jag har funderingar på att lägga min förlovningsring och bara ha vigselringen på mig efter bröllopet och med en sån här ring ser det ändå ut som om jag har två ;)

3 kommentarer:

Jane sa...

Jätte fina ringar båda två.. blir inte lätt att välja EN kan ja tänka mej.
Kram jane

NiiniOchBuss sa...

Har själv kollat lite löst i våras o jag vet att när jag sen måste välja EN.. då kommer det bli problem ;)
Har annars testat en liknande till den andra bilden o det var ursnyggt till den enkla släta förlovningsringen jag har :) Extra snyggt var den som ena "ringen" var vitguld o andra guld!

bemyprincess.blogg.se sa...

Den sista ringen var jättefin tyckte jag. Den der du ju även gift ut i om du inte ska använda din förlovningsring :)